perjantai 11. tammikuuta 2013

Askartelutapaaminen 20.1. Kauhajoen Räimiskällä

Urheilutie 4. Tule sisälle kuvassa näkyvästä oikeanpuoleisesta ovesta.
Soiteltiin tässä yksi päivä Heenun kanssa ja päätettiin, että nyt pitääs tavata askartelun merkeissä. Sittensoittelin ja varasin Kauhajoen Räimiskältä tilat, että meillä ja kavereilla olis tilaa askarrella. Eli


Tervetuloa Kauhajoelle Räimiskälle sunnuntaina 20.1. klo 12-18!

Vitosen maksua vastaan saa pöytäpaikan ja ainakin kahvia : ) Saadaan vuokramaksu peittoon kun meitä olis vähintään 7 askartelijaa. Jos meitä on useempi tulossa, katotaan tuonko jotain purtavaa vai mennäänkö omissa eväissä. Muistathan ottaa jonku alustan mukaan, suojaamaan pöytää. Omat askartelutarvikkeet mukaan! Mä otan oman Sixxixini ja stansseja mukaan, saa lainata.

Ite aattelin, että josko korttien teko alkais luistamaan hyvässä seurassa. Nyt on ollu jumia liikenteessä, ehkä pöydän siivoaminenkin auttas inspiksen saamiseen ; ) Mutta mulle saa ilmottautua, jos et ole facebookissa, niin sitten sähköpostiin. Jos sitä vaikka alkais tehdä ystävänpäiväkortteja...

2 kommenttia:

  1. No voi ny sanonko mä mitä! Mä en ole tiennyt tästä mitään. Olen aina vain itsekseni harmitellut, kun en oikein tunne ketään askartelijoita lähiseuduilta ja kaikki askartelutapaamiset ovat aina niin hitsin kaukana. Nyt olisi ollut tapaaminen suhtlähellä ja hyvä tilaisuus tehdä tuttavuutta. No joskus toiste sitten.

    VastaaPoista
  2. Täytyypä laittaa sullekin viestiä kun seuraavan kerran kokoonnutaan. Olis kiva jos pääsisit, uudet askartelukaverit on aina tervetulleita :)

    VastaaPoista

Kommentti piristää päivääni :)